CYKLOTURISTICKÝ KURZ 8.D a 9.D 13.-16. 9. 2021

Obrzek - CYKLOTURISTICKÝ KURZ 8.D a 9.D 13.-16. 9. 2021

Kurz jsem si moc užila a klidně bych tam ještě byla. Když jsme přijeli do Volar, vybalili jsme si věci a šli jsme se projít po Volarech a došli jsme až na hřbitov. Odpoledne jsme jeli na Stožeckou kapli, ujeli jsme 36 km. Druhý den jsme dojeli až na začátek Lipna do Nové Pece. Třetí den jsme dojeli do Německa, kde jsme si nakoupili.
Iveta

Ráno jsme odjeli autobusem do Volar, vybalili jsme si věci a šli na dobrý oběd. Pak jsme jeli na Stožeckou kapli, ujeli jsme asi 32 km. Když jsme dojeli na hotel, dali jsme si večeři a pak jsme šli spát. Druhý den, jsme jeli na Medvědí stezku, ujeli jsme 59 km. K obědu jsme měli s sebou řízek s chlebem. Další den jsme jeli do Německa. Ujeli jsme 40 km. Po večeři někteří šli do bazénu. Ve čtvrtek jsme jeli domů.
Matěj

Cyklistický kurz byl moc pěkný, zažili jsme toho hodně. Např. jsme byli v Německu ve free shopu, odjížděli jsme s plnými batohy. Byli jsme ubytováni ve Volarech. Každý den jsem si užila, ale musím vám říct, že ty kopce, to byl pěkný záhul, ale překonala jsem se a vyšlápla jsem je všechny.