Cyklistický kurz

Obrzek - Cyklistický kurz     V pondělí se 8. D a 8. C sešly na vlakovém nádraží. Jeli jsme do Volar. Když jsme přijeli do Volar, tak jsme došli k našemu hotelu, který se jmenuje Hotel Chata. Poté nám učitelé rozdali pokoje, buď po dvou, po třech nebo po čtyřech. Chvíli potom přijela dodávka s našimi koly. Odpoledne jsme vyjeli na kole, dojeli jsme až na Stožeckou skálu a ke Stožecké kapli. Když jsme přijeli do hotelu, tak jsme si dali večeři a měli dvě hodiny volna, pak jsme museli jít spát. Druhý den jsme vyjeli na celodenní vyjížďku, až do Českých Žlebů . Třetí den jsme vyjeli opět na celodenní vyjížďku. Poslední den jsme už jen uklízeli a dávali pokoje do pořádku. Přibližně kolem 10:30 hodin jsme nakládali kola do dodávky a připravovali se k odjezdu do Vodňan. Tam pan učitel Kubelka vykřikl: ‚‚ROZCHOD“ a mohli jsme jít domů. Cykloturistický kurz se mi líbil a podle mě to bylo lepší než nějaký tábor. Erik

Ráno 18. 9. jsme se v 7.25 sešli ve Vodňanech na vlakovém nádraží. Kola nám dali do auta a my jeli vlakem. Když naše výprava dorazila do Volar, uklidila si kola a věci. Po obědě byl odpolední klid, po kterém se vyrazilo na první jízdu. Dojeli jsme na Stožeckou kapli a Stožeckou skálu. Ujeli jsme přibližně 25 km. Večer byla v půl sedmé večeře, po které pan učitel rozdal mně a ostatním holkám zpěvníky. Řekl, abychom se ty písničky naučily a poslední den je budeme zpívat. Chvíli jsme zpívaly, ale moc nám to nešlo, a tak jsme raději přestaly.

Druhý den ráno byl budíček v 7.30h a v 8h byla snídaně. K snídani byly švédské stoly, takže si každý mohl vybrat, co chtěl. Na celodenní výpravu jsme vyrazili okolo půl desáté. Bylo to náročné, ale všichni to zvládli. Cesta vedla do Lenory, kde nám pan učitel Kubelka ukázal bývalou továrnu a pec, ve které se stále peče chléb. Večer byl stejný jako ten první.

Třetí den byl konečný pro Vojtu Hubingrů a paní učitelku, jelikož jim bylo zle. My ostatní jsme byli rozdělení do dvou skupin. První skupina, kde jsem byla já, Vendy a kluci, jela až na hranice s Německem, a ta druhá skupina zůstala na hotelu. Večer bylo zhodnocení kurzu, nějaké hry a zpívání písniček.

Poslední den po snídaní jsme si měli zabalit a pak byla procházka do města. Tam nám dali půl hodiny rozchod. Když rozchod skončil, vydali jsme se pro věci a naložit kola. Nakonec nás paní učitelky odvedly na vlak a tím nám v podstatě skončil cyklistický kurz. I když jsem byla unavená, kurz se mi moc líbil.